Det är som att vinka åt en blind, som att ropa åt en döv.

På senaste tiden har dert verkligen varit DÅLIGT med uppdatering. Och då menar jag inte bara från min sida.
Men men.
Idag är det plugg som gäller. Eller rättare sagt, det är så det är tänkt, men i vanlig ordning kommer dagen antagligen att sluta med att jag har slappat mer än jag har pluggat.
Det här med att plugga på helgen är inte riktigt min kopp te (å vad jag älskar det uttrycket:P) helt enkelt.
Nåja, gårdagen var i alla fall fin.
Jag spenderade nämligen en stor del av dagen tillsammans med E på en shoppingtur i Skövde.
Det blev minsann både klänning och byxor inhandlat, men som den veliga människa jag är vet jag inte om jag ska behålla det.
Ja, jag vet jag måste växa upp och lära mig att fatta beslut, men det är så illa svårt.

Nä, nu ska jag ta tag i mitt liv och plugga en stund.
tjing!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0