glömma glömde glömt.

Jepp. MIn nya standard fras lyder numera :"oj jag glömde..."
Jag bara undrar, kan man bli senil innan man ens är arton fyllda?
Med tanke på hur min glömska utvecklats den senaste veckan börjar jag faktiskt undra.
Jag glömmer pengar, jag glömmer läxor, jag glömmer att frysa tårtor ordentligt, jag glömmer tider, jag glömmer saker.
Egentligen är jag ju en sådan där människa som bara kommer ihåg, jag behöver inte påminnas (ja, förutom när det gäller att städa och diska ect. kanske...) Det är inte så att jag inte äger en almanacka. Jodå jag antecknar mycket flitigt tider, platser, läxor och annat viktigt. Men det brukar oftast vara så att jag inte behöver titta i den. Jag kommer ihåg ändå.
Fast tydligen inte längre. Det verkar vara på väg utför.
Senil och bara arton. Det var inte direkt här jag ville hamna.

Hm, nog om det.
Det här med våren kanske känns lite uttjatat, men jag vill ändå nämna den. För den gör mig så väldans glad!
Vem det än var som uppfann våren, så är jag denna någon evigt tacksam.
Sol, fina vårblommor och glada människor gör mig varm i hjärtat.
Jag älskar't!
/M

image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0