If I had Eyes in the back of my head I would have told you that you looked good as I walked away.

Allt var liksom planerat ganska nogrannt. (hur stavar man till det?)
Jag skulle vara i skolan 16.30 sharp för att intervjua en liten skolkör, men icke.
Som alltid när man tror att man har planerat väl faller det någonstanns. För just när vi är på väg att meddela kören att vi kommer tillbaka halvfem säger dom att dom bara kan vara där en halvtimme till. Panik!
E och A hade inte alls tid att göra intervjun då, dom skulle nämligen skriva ett ytterst viktit historia prov( jag skojar inte, det var viktigt). Det hela slutar med att jag får sköta intervjun själv, om än lite nervös.
jaa det gick ju bra det med.
Varför ska man planera, när saker ändå aldrig blir som man tänkt? jag bara undrar....

tjing /m

ps. Min favvo danska var verkligen på topp ikväll! ds.

ps2. jag syftar såklart på Anna Phil, om någon skulle ha missat det...ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0