I'm gonna need a better reason to write you a love song today

Kändes som att det var på tiden att det blev lite uppdatering här från min sida.

Känns lite som att det är förbaskat mycket i skolan just nu. Vet inte riktigt när jag ska ha tid för annat, för lite fritid. Det är ständigt något nytt som kommer och de tror att man bara har ett ämne. Ja, så är det och nu behöver jag vila! Ge mig sommarlov!
Göteborg i helgen med shopping (ingen Idol här inte..) det blev en del inhandlat vilket jag alltid ser som något trevligt. Shopping är aldrig fel.

Desperate Housewives premiär ikväll, altid lika trevligt.
Nej, dags att lägga datorn åt sidan och fortsätta med pluggandet.

Bidrar med en bild som beskrivning på min längtan efter sommaren.
/E

image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0