Nörd.

Japp, det är alldeles sant.
Jag är en riktig nörd. Kanske är jag det på många fler områden än jag vet om, men främst så är jag en pysselnörd.
Jag älskar att klippa och klistra och sy och fixa.(det var inte meningen att det skulle låta som ett försök till ett rim..)
Man slipper tänka på så mycket annat, och tiden går så fort!
Eftersom jag blir så inspirerad av massor av andra bloggande människor som är lika nördiga som jag, tänkte jag göra som dom och lägga upp en liten bild på vad jag pysslat ihop. Två kort blev det. Ett till min gitarrspelande bror och ett annat.

Nördigt eller inte, skoj som satan är det. Prova vettja!


tjing, /M


image23

image24


Kommentarer
Postat av: Frida

Du är hur duktig som helst :)

2008-04-06 @ 20:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0