Coolaste tjejen i stan.

Då var det äntligen över, det sörja gymnastikprovet som jag grämt mig över i veckor.
Äntligen har jag fått skriva at mig allt vad aeroba processer och knäböj heter och så kan jag äntligen glömma skiten. Eller ja, tills det är dags att få tillbaka provet igen..
Men men...
Hur som helst, imorgon är det helg och syster yster anländer till Sverige efter ett antal veckor vid varmare breddgrader, det gillar jag!

Jag höll ju helt på att glömma! Melodifestivalen är (tack och lov) äntligen över, och finalen var väl inte någon höjdare, förutom två saker.
1. Björn Gustavsson så klart, men det börjar kännas lite tjatigt att skriva om det

 jämt.
2. Maia Hirasawa! Hon var helt klart bäst, när hon med ett enkelt piano och söt som socker framförde en egen version av förra årets vinnarlåt med The Ark, worring kind.
Oj vad man blev glad, hon är inte dålig den tjejen!
Mer sånt i melodifestivalen och mindre dåliga bidrag och glittriga mikrofoner nästa år röstar jag för!

hejdå lilltå!
/M

image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0