I'm two quarters and a heart down, and I don't want to forget how your voice sounds

Jag är hemkommen från ett varmt land, till ett kallt land där det bara regnar. Ja, jag jublar inte direkt. I Spanien var i alla fall vädret bäst och vi fick bränna.
Dessutom ska här tilläggas att jag är grymt stolt över M. som tagit hand om bloggen under denna tid och skött den riktigt bra må jag säga!
Idag (har detta varit aktuellt under en längre tid, och jag har bara missat allt?) läste jag lite rykten om att Topshop skaffat sig lite bredare shopping, man kan nämligen beställa från SVERIGE! se bara själva: EUROPE (EIRE, FRANCE, GERMANY, SPAIN, SWEDEN, NETHERLANDS, DENMARK, ITALY ONLY)
Därför firade jag detta med att kika runt på snygga kläder och fick en himla lust att shoppa. (M. kommer bli så glad för detta!) Nu kan vi kika runt, och verkligen ha en CHANS.

Sängdags för mig, och snart är det påsklov. Och till helgen firar vi att det är final i Melodifestivalen.


image12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0