Jag är varken hjälten eller boven, bara lite lost.

Ännu ett avsnitt av Anna Phil är avklarat. Mycket spännande som vanligt. Man kan aldrig få för mycket av Anna Phil.
Inte av det danska språket heller för den delen.
Jag tror att jag ska konvertera till danska. Går det?
Eller det kanske räcker om jag lär mig det danska språket. Allt rökande och röd pölse tror jag att jag klarar mig utan...

I helgen startade jag mitt lilla sy-projekt, och idag har jag grejat hela éftermiddagen. Helt illa gick det inte så nu är jag en bit på väg. Fast jag är i stort behov av en dragkedja för att komma vidare, och så har min sprättare eller vad det heter försvunnit. Om min projekt går som det är tänkt kanske en liten uppdatering på omdrådet dyker upp inom kort.

/M

PS. E är hemkommen och imorn blir det ett kärt återseende av tösen!:)ds.
image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0