Onsdag.

Ja, som ni kanske märker har inte rubrikproblemet löst sig riktigt än..
Men jag kan i alla fall lova en mucho snygg uppdatering på designen, förhoppningsvis inom kort.

Alltså det här med vädret förvirrar mig lite...
I januari/ Februari var det sol och typ sju plusgrader och man ville bara slänga av sig skorna och doppaf fötterna i närmsta vattenpöl (nästan) och nu är det mars och kommer plötsligt snön som man väntat på hela vintern.
Så dags nu när man vill ha vår och bara längtar till sommarn..
Men men thats just life I guess ( eller en aningens ökad växthuseffekt).

Om jag någon gång blir dansk tror jag att jag vill så ut så här:

image14

Fast jag tänker inte se så sur ut, och jag ska nog inte ha några harry Potter-glasögon heller, men det är ju
en smak sak.. Föresten skulle jag nog ännu hellre se ut så här:


image15

Lite lagom så där med en söt blå mössa på huvudet.
Fast bara OM jag blir dansk förstås, och det lär ju dröja....

/M
(bilderna är från Copenhagen street style)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0