Refrängen ska sitta som ett slag i magen, det är ju värsta slagern!

Ja, vad ska man säga?
Kan väl inte påstå att gårdagens melodifestival direkt höjde mina tankar om hela spektaklet. (oj, det vågar jag nästan i skriva, E kommer inte bli glad..)
Jag tror att jag härmed lägger ner mitt tittande. Om det inte skulle vara så att Björn Gustavsson ställer upp nästa år förstås...
Hur bra var Perelli på en skala? Hur bra var egentligen nån?
Trodde nästan att det skulle bli en liten skräll av Christer Sjögren, men icke. Och tur var väl det.
Näe jag skrotar melodifestivalen. Det blir bara sämre och sämre för varje år.
Annat var det när man var liten. Då var det ETT program, och då satt hela famlijen samlad. Det var grejor det.
Sällskapet under gårdagen var i alla fall trevligt!

/M

Kommentarer
Postat av: Frida

Ah sällskapet va iaf trevligt. Men jag tycker allt att Perelli är bra :)

2008-03-16 @ 19:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0