Tisdag.

Eftersom E fortfarande är i Spain och inte väntas återkomma för än på måndag, är det jag som får hålla i trådarna.
Vilket med andra ord betyder att jag får göra och skriva precis vad jag vill här.
Och idag vill jag hemskt gärna skriva lite om Liselotte Watkins.

Liselotte Watkins
är nämligen en modeillustratör med väldigt personlig stil, och som om inte det vore nog är det hon gör helt underbart snyggt!
Hon har skrivit den här boken:




Watkin's Heroine heter den, bara en massa fina illustrationer av hennes hjältinnor.
Lyckades låna till mej boken på bibblan igår, men jag skulle inte alls ha något emot att få ha den i min ägo! Dessutom släpps hennes nya bok snart på svenska. Watkin's Pinups heter den, en bok som jag mer än gärna skulle bläddra i!

För att avsluta detta inlägg ska jag så klart dela med mig av några bilder, sen ska jag gå och drömma att jag också är i Spaninen och 20 graders värme.

/M
( jag kör bilderna i full storlek, det blir så mycket roligare då!)
image7


image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0