Påsklov blir pysselmaraton.

Nja riktigt så väl är det kanske inte. Men när man har påsklov  får man plötsligt så mycket tid till att pyssla. (hrm, lite av tiden ska givetvis ägnas åt ytterst seriöst pluggande..)
Därför har jag tänkt avsluta några av alla projekt jag lyckats dra igång och som ligger och dräller.
Ett av dom blev klart idag. En bolerojeansjacka minsann. Eller, helt klar är kanske att ta i, men det är bara lite på insidan som ska fixas, och det syns ju ändå inte!
Mina scrapbookinggrejor har jag inte ägnat mycket tid åt på sista tiden men idag åkte dom fram, är inte helt nöjd med resultatet men det var kul ändå!
Nu ska jag virka påskkycklingar!

Här kommer pysslet. (bilderna är inte dom bästa, men håll till godo.)






Kommentarer
Postat av: emmo

Blir jag förvånad över att du inte är nöjd med resultatet? Men jag tycker i varje fall att det är skitsnyggt! Fick du till det med dragkedjan ändå? Och den ska användas! Följer du med ut på lördag? :) puss!

2009-04-06 @ 20:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0