ännu en tisdag.

Lyckan är fullständig när man får sitta och sy i nästan tre (!) timmar på skoltid.

Man tittar på klockan efter en stund vid symaskinen och blir förvånad över att det plötsligt bara är tjugo minuter kvar av lektionen när det känns som om man just började...

Just nu syr jag på en skjorta, kanske, kanske blir den färdig imorgon och i så fall blir det bilder så småning om!

Dessutom märkte jag idag att H&M har börjat sälja inredningsprylar. En hel del snygga grejor faktiskt. Speciellt kär blev jag i tygkassen som var designad av Liselotte Watkins.



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag blev så glad att jag nästan hoppade av förtjusning! Funderar starkt på att köpa tyget, just för att det är så snyggt och för att det är den enda chansen till att få den fantastiskt fina tygkassan! Ses imorgon sötnos, puss

2009-02-25 @ 00:41:41
URL: http://anotherheadaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0