Pyssla eller dö.

Efter ett låååååååååångt uppehåll tycker jag nog att det kanske är dags för en liten uppdatering...
MEN eftersom E ändå har en annan blogg har jag, helt utan hennes vetskap, bestämt mig för att göra om det här till en................ (trumvirvel) PYSSELBLOGG! Jag tycker nämligen att man aldrig kan få för lite pyssel.
Jag bara älskar't. Det får en liksom att tänka på annat och bara låta händerna gå. Perfekt när man tittar på tv. Perfekt när man åker buss. Perfekt när man pratar med nån. Med andra ord: perfekt för jämnan!
Pyssel finns i så många former, och det är det som är det fina i kråksången, alla kan vara med!
Här på min sida kommer det nog mest bli en blanding av stick och virkning, scrapbooking och kanske lite sömnad.
Och för att inte göra någon beviken kommer det ett litet pyssel direkt!
Ett par stickade strumpor som är stickat i naturvitt raggsocksgarn. Mönstret kommer från http://www.garnstudio.com/, för övrigt en supersida med gratismönster, klara att skriva ut och börja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0