Söndag.

Jag tycker egentligen inte så mycket om söndagar. Dom brukar alltid vara så förbaskat tråkiga. Men idag har den faktiskt varit helt okej. En del försök att sy en kjol, dock är det lite klurigt men vi  får väl se hur det artar sig.
Gårdagen ägnades åt att knåpa ihop ett kort åt en 50-åring. Är inte helt nöjd med resultatet men jag bjuder på en bild ändå!



Åh jösses nu höll jag nästan på att glömma! vill dela med mig av ett litet tips till alla pyssel tokiga. På en sida som heter mönster-arkivet kan man hitta gratis mönster på att möjligt, både stickning virkning och sömnad. Väl värt ett besök!
/tjing

Kommentarer
Postat av: emma

du är alltid helt klockren när det gäller såväl födelsedagskort som allt annat! du är så duktig, och en förbaskat bra tjej! :) vart tror du vi kan gå på danska-kurser? haha

2009-03-04 @ 00:33:58
URL: http://anotherheadaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0