trött.

Känner att det här inte blir nåt vidare skoj inlägg, jag hade egentligen velat bjuda på lite pyssel, men det är tyvärr rätt tomt på den fronten.
Planen var att jag skulle sy lite nu ikväll och jag hade inhandlat en dragkedja som skulle fästas i den jeansjacka jag håller på att sy.
MEN när jag kom hem visade det sig att det hade blivit fel på något sätt (med andra ord jag hade inte tänkt efter ordentligt), dragkedjan gick inte att öppna hela vägen!
så nu sitter jag här med pysselabstinens.

Istället kikar jag runt på lite pysselböcker jag är sugen på att köpa. Nån som vet nåt om dom här båda?

Sticka sticka. av Elisbeth Norinder.


Virka! Virka! av Frida Pontén (ej utkommen)

bilderna har jag lånat från bokus.com.

Kommentarer
Postat av: emmo

tack du snälla! men fallet verkar vara så att jag inte alls kan se min nya design.. underligt. men det kanske kommer! låter kanon det, då ses vi imorgon :) puss!

2009-03-26 @ 20:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0