En söndag.

Även om det varit dåligt med uppdatering har jag hunnit pyssla lite grann, men inte är det mycket. Tid är det inte precis gott om så här på vårkanten.
Inhandlade en klänning på second hand för 75 riksdaler. Den var ungefär perfekt, förutom längden och armarna. Men, tänkte jag, det är ju lätt fixat, så jag kapade den och sydde på lite manschetter (stavning?) Reslutatet blev väl helt okej om man inte tittar på för nära håll, tyget var lite sladdrigt så det ser tyvärr lite väl mycket "hemmabygge" ut över skapelsen...
Nåja lite sneda sömmar har väl ingen dött av...

Före



Efter


NI får hålla till godo med dessa suddiga bilder. Jag grejade med bilderna i photoshop, men de gick tyvärr inte att ladda upp..
Pyssla gärnet!

Kommentarer
Postat av: emmo

du är förbannat duktig! och nu vill jag se några bilder på snyggjackan :) och dessutom vill jag se att du använder den, helst imorn! puss

2009-05-14 @ 22:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0